About Blog

Blog ini saya dedikasikan untuk diri saya, suami saya dan anak-anak saya..atau mungkin untuk cucu cicit saya. Blog inilah tempat saya mencurah rasa hati,berkongsi suka duka perjalanan hidup saya setelah bergelar surirumah sepenuh masa yang ditemani dengan puteri bongsu saya, Nabihah.Kiranya blog ini tempat bebelan,leteran juga monolog saya dan yang paling penting sebagai tempat 'therapy' untuk saya.

Jika ada kata-kata yang menyinggung hati para pembaca,sama ada di blog ni atau semasa saya memberi komen di blog anda, saya mohon kemaafan.Manusia biasa seperti saya memang terlalu sukar menghindari dari kesilapan.
Terima kasih datang berkunjung, tinggalkan jejak anda.Saya amat menghargainya.Peace No War! ;-)




Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.