Sunday, June 26, 2011

Pesta Buku Negeri Selangor 2011



Alhamdulillah, siang tadi saya dan keluarga berkesempatan untuk menghadiri pesta buku di SACC ,Shah Alam.Tak sempat nak snap gambo pun, sebab orang terlalu ramai sangat.Dapat tempat parkir kereta tu pun, dah syukur alhamdulillah..Kebetulan sampai jer kami di sana MB Selangor sedang berucap untuk perasmian pesta buku tahun ni.Pesta buku ni berlangsung selama satu minggu 26 June -  3 Julai 2011 (Seperti yang dimaklumkan di poster di atas).Rakan-rakan blogger yang berhampiran, jom ler sama-sama ke Pesta buku ni.Bawak anak-anak sekali..Pasti seronok..hehe..

1 comment:

Jojoe said...

assalam kak...
lamanya xdengar citer...baru nampak akak update blog..akak sihat? miss u...



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.