Tuesday, February 22, 2011

Jawapan yang agak Klise

Salam rakan blogger semua...harapnya dalam kesihatan dan keadaan yang baik.Memperolehi rahmat Allah selalu dan yang penting epi sokmo dehh!

Jadi , apa perkembangan terbaru saya ek? walaupun tak de yang nak ambik tau pun, saya nak gtau jugak ni ;p

Perkembangan baru tak de lah , perkembangan badan yang tak nak surut2 tu memang ada...huhu,kehidupan rutin seperti biasa.Mungkin ada perubahan sedikit berbanding tahun lepas.Home sick dah berkurangan.Apa yang di fokuskan sekarang, pembelajaran anak2 dan of cosnya pembelajaran suami.Jadinya, memang agak kesibukkannya berlipat kali ganda.Nak luangkan  masa berblogging agak terhad sekarang.Sibuk, busy, itulah jawapannya.Hah! macamana?? jawapan yang agak klise kan?? ekekekeke....

Oklah...sebagai akhir kalam, teruskan berblogging wahai rakan sekalian.Ada masa, saya akan menjenguk dengan sapaan mesra...miz ya..

wassalam ♥♥♥

3 comments:

Ummi Hanie said...

as salam sis..
alolo cedeynye bile sebut takde org amek tau...kite say hi kat FB kan...Hanie tau sis tak sempat nk update...it's ok....pernah mengalaminye...apepun ...happy day for u n family always !

Fatihah said...

Hihihi.. busy oo.. samalah kita.. tapi kmk g ada masa curi2 masa beblog waktu anak2 tido..

ummufatihah said...

Salam Mai..

Takper... Teruskan perjuangan.. Semua ya adalah rentak kehidupan... Nikmat Allah ya.. :)



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.