Sunday, January 9, 2011

Saya masih di sini

Salam...sihat? haihh..lama  jugak tak membebel di sini.Sebab tak cukup jari, tangan dan kaki.Selain melayan 'kegilaan' saya tu, rutin biasa-biasa saja.Di samping, sibuk meng'update' produk baru di Blogshop saya.Ada masa jengah-jengah la ye.Cuci-cuci mata ke , shopping ke ,tak pun tinggalkan jejak :D

Hmm...saya berhenti kat sini dulu.Sebenarnya banyak cerita nak dibebel.Tapi, mood dan idea agak kurang sekarang.InsyaAllah ada masa dan ketikanya nanti, saya bebel panjang2 k...hehe ;p







MysDear - lama tak minum neskepe.Td teringin nak minum.Bancuh kaw2..pergh sedap nyee... :D

2 comments:

Ummi Hanie said...

salam akk Mysdear ...

tak aper Hanie faham tuu....slmt berbisnes ! ;)

MysDear said...

w'salam...

thx hanie..miss u :)



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.