Friday, January 21, 2011

Kejamkah saya?

Salam hari Jumaat.Memang agak lama saya tak menitip apa-apa pun di blog ini.Bukan kerana merajuk, terasa hati.Sama sekali bukan.Tapi agak sibuk sedikit dengan urusan rumah tangga, lebih-lebih lagi anak-anak semua sudah mulai bersekolah awal Januari yang lepas.Di samping sibuk dengan urusan rumah tangga, sibuk melayan 'kegilaan baru' masih juga belum pudar.Alhamdulillah, customer di kalangan anak-anak cilik terus mendapat perhatian.Dan orang yang paling gembiranya, Nafisah.Dapat menambah 'pendapatan' selain mendapat elaun harian yang sedia ada.Ahakz!

Tajuk di atas memang tak ada kaitan langsung pun dengan 'kegilaan baru' saya itu.Cuma amat begitu sinonim dengan senyap sunyi nya blog ini.Kejamkah saya kerana membiarkan blog ini senyap sunyi tanpa bebelan saya yang ntah papa seperti selalu??
Ye kott....Tapi tak pe...akan saya cuba berlaku adil.Buat masa sekarang akan saya coret apa yang patut sebagai sessi 'warming up' nya...
(Maaf, isi agak berterabur..menaip apa yg terlintas jer)


wokeh..saya hentikan di sini dlu...salam sayang dan rindu untuk semua.Byk cerita yang saya nak ceritakan.Tapi....akan datang!


Sepetang di tepian tasik...menikmati keindahan mentari terbenam... (cewah..;p)

4 comments:

ummufatihah said...

Salam...

Kejam.. memang kejam... kami pembaca tegar blogger anda telah dianaktirikan... hehe...

Teruskan usaha.. tapi jenguk le kami sekali- sekala... :)

blackcardomompods said...

Dear,bila u free buat buat entry,kumpul byk2 pastu auto publishbru blog u xsunyi

Jojoe said...

hamboi akak..bznyer dia yer...hehe...jgn quit blogging yer... miss u..

MysDear said...

Ummufatihah~ kejam takdelah kejam sgt..hehe..insyaAllah akan jejalan sini selalu.

Ct, nak tulis tu pn kekadang idea kdg2 ilang gtu jer..

Anis, tak quit..cuma kadang2 je berblogging.



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.