Tuesday, December 7, 2010

Bersua kembali...

Salam...haihh...rindu rasanya kat blog buruk saya ni.Dengan blogger sekalian pun saya mulai rasa rindu jugak..(psst..psstt..ada sesiapa yang rindu kt saya ke? ;p) ekekeke...gurau-gurau jer :D

Beberapa hari ni, memang saya kena demam.Sekarang ni pulak terjangkit kat suami.Kasihan kawan tu.Harap-harap jangan pulak terjangkit kat anak-anak.Risau jadinya nanti.Jadi tak keruan dibuatnya.

Nampak sedap jer buah-buahan tu kan - Google


So apa cerita terbaru anda sekarang ni? semoganya baik-baik aja ya.(slang indon kejap) Saya? buat masa ni, tak ada perkembangan terbaru.Cuma 'kembang' tang badan tu...susah nak cakap..;P Budak-budak cuti sekolah kan, part makan memang bertambah 'pesta'nya.Bila diorang ada di rumah, aktiviti makan-makan rancak dilakukan.Mak budak apa lagi, juin sekali la...adoyai...

Ok lah, sedikit ringkasan dari saya.Terima kasih kepada mereka yang sudi ziarah blog semasa ketiadaan saya.Semoga ketemu untuk masa yang akan datang....wassalam...<3 ya!

7 comments:

blackcardomompods said...

Dear

Salam maal hijrah dan semoga cpt sembuh.

Dear,buah tu mg sedap tauuuu.jom pi beli.hihi

mekchu said...

rindu la jugak.. hehehe..
makan buah byk2 kasik cpt sihat tau..

MysDear said...

Ct ~ salam maal hijrah utk ct keluarga.Semoga tahun ni memberi makna yang terindah buat kita k.

hehehe...tu lah ct..saya dok renung buah tu sejak malam tadi..macam sedap je rasanya.Manis masam, kecur air liur di buatnya :D

mekchu ~ hehehe...rindu awk jugek ;p
x berkesempatan lagi nk p beli buah.nnt nk g beli lah rasanya :D

Ummi Hanie said...

salam akakk...miss u too !

hohoo kita sama2 sibuk menikmati cuti skolah jugak nooo...takpa,akk cmne pun mesti maintain comei kan?tgk anak2 pun tau..hehehe ;p

MysDear said...

w'salam hunny...miss u too...


memang menikmati sangat la ni...hahaha...

Ish hanie...mane ade...kecomelan itu kian pudar bila usia meningkat senja ;P

Tie said...

Kak tie dah mula batuk-batuk lah Dear... susah nak tidur. Mungkin kerana cuaca sejuk, kot....

MysDear said...

Kak Tie kena cepat-cepat makn ubat...agar tak melarat.Saya hari tu agak terlewat sikit nk makan ubat...apapun semoga Kak Tie cepat sembuh yek.



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.