Monday, October 4, 2010

Pengumuman penting dari Mysdear Therapy Site

Assalamualaikum...

Sejak akhir-akhir ni, saya banyak menerima 'shout-shout' yang datang secara rambang dari blog yang tak dikenali.Jenuh jugak mendeletenya satu persatu dan terus ban kan mana-mana yang patut.Bukan apa, rasa kurang enak dibuatnya lagi-lagi kalau nickname yang digunakan agak kurang sesuai.

Saya agak kurang pasti bagaimana 'shout-shout' ini menerobos masuk ke shoutbox saya.Adakah melalui email saya ka? atau diorang shout secara rambang ke shout blog-blog yang tertentu.Wa'allahualam...

Oleh itu, dengan rasminya saya meletakkan shout box baru.Tampal cantik di sebelah kanan blog saya ni.Jika hendak tinggalkan mesej ka, jejak ka atau komen bleh klik saja di label SHOUT BOX kaler hijau di sebelah kanan blog saya.Agak tersorok sedikit tapi saya suka.Nampak kemas kot :D


 Gambar ihsan:Google



Harapan saya, semoga shout-shout yg tak diingini takkan bertandang lagi di sini...Kalau ada jugak, maknanya kena cari alternatif lain lg laa gamaknye.........hmmmm.....

7 comments:

Ummi Hanie said...

hanie plak shout2 dtg dr blogwalkers tegar trmasuklah hanie sndiri..tp dah bbrp hari x blogwalking..letihhh...

hmm..same laa shoutbox kite mys..cuma Hanie dah ubah rupe dier...hehehe..sorok sikit kasik kemas kan?

MysDear said...

Salam Hanie ...

Sian dier eh..letih.Banyak keje kne buat ye.
Tulaa...td dok skodeng blog hanie dan beberapa blog lain.Nak ubah rupe shout box ikut identiti kita tu yg saya tak reti.Camna Hanie buat tu? tolong ajar bleh? :D

yup, nmpak kemas kan? :)

SYaMiLa said...

maybe shout2 tu dtg dari robot kot..skrg ni ramai yg suka buat auto bw...

jln selamat, block shoutmix...so kalau ada yg nk buat auto bw..mmg tk blh masuk....nk kena dtg sendiri kt blog ni....

MysDear said...

Entahlah Syamila..mungkin juga barangkali.Kadang naik fed up dibuatnya.Dulu saya guna cbox..skg sy beralih arah dgn shout mix pulak.Hopefully, lepas ni xde la robot itu semua :D

Ummi Hanie said...

mys,insyaAllah Hanie buat tutorial utk itu sikit yer ...

ni Hanie masukkn dlm to-do-list dulu yer..

MysDear said...

Okies! thx Hanie...amat dialu-alukan. :)

ummufatihah said...

Salam Mai... Ajar lok.. :)



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.