Friday, October 15, 2010

Nak CD free tak??

Salam Jumaat, buat pengunjung-pengunjung yang saya hormati.Terima kasih daun keladi sebab mengunjungi blog saya yang tak seberapa ini.Salam ukhuwah salam kasih sayang dari saya.Dah Jumaat pun hari ni yer..esok dah sabtu dan seterusnya Ahad.Hujung minggu ni, aktiviti keluarga saya tersangat lah penuh.Bermula esok, seawal pagi...kemudian petang sampailah malam.Selesainya malam...sambung pagi Ahadnya pula.Alhamdulillah...banyak pengisian jadi tak lah saya bosan sangat duk rumah.Sebab kalau hari-hari biasa, tinggal kami berdua jer kat rumah.Jadi, hujung minggu nie adalah masa untuk aktiviti bersama keluarga dan 'enjoy'! :)

Ok, dah baca tajuk kat atas nun tak? saya nak tanya lagi ada sesiapa nak CD free ke? Kalau ada sila angkat jari.Selepas tu klik ke LINK ni.Di sini ada dua pilihan, anda boleh mendownload sendiri atau anda boleh mengirim alamat rumah lengkap berserta nama.Jika anda seorang yang rajin mendownload ( macam saya) sila lah berbuat demikian.Jika anda seorang yang kurang rajin mendownload (macam saya jugak :P ) , bolehlah mengirim alamat rumah lengkap dan nama melalui email yang tertera di situ.

Pandangan hadapan CD

Pandangan belakang CD



Saya sudah memiliki satu cd ni.Suka sangat qasidah dalam cd ni.Tak percaya cuba try satu!
Boleh dengar dalam kereta, kt pc/laptop atau di mana sahaja.Disertakan sekali dengan buku lagu kecil berserta terjemahan.Meh kita dengar sesama k! :D

Jika nak try dengar go to my Page , SINI

MysDear - Jika ia tak sesuai dengan taste dengar anda, tak mengapa :) tapi  apa kata, kita try beralih kepada hiburan islam yang memuji Allah dan RasulNya.Dengar2 pun dapat pahala..InsyaAllah ;)

2 comments:

Ummi Hanie said...

salam Mys ,

nice sharing ...

slmt berbusy mode ! :)

ada tagged giveaway utk mys ni ;

http://ummi-hanie.blogspot.com/2010/10/nfahks-giveaway.html

MysDear said...

w'salam...

thx hanie....

hehehe...dh join...thx hanie!



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.