Sunday, October 24, 2010

Apa ada di Jaket Mark Zuckerberg (Facebook) ?

Assalamualaikum...salam tengahari Ahad semua...Dah bangun ke belum? :P ekekeke...bukan apa biasanya hari Ahad begini, suasana di blok Apartment saya begitu sunyi sepi.Tak macam hari-hari biasa.Tapi saya seawal pagi dah bangun.Mata dah terbiasa la kot.
Hari ini tak kemana-mana.Memandangkan minggu depan anak-anak exam akhir tahun.Jadi, duk kat rumah memantau apa yang patut.Ok lah nak kongsi sesuatu, mungkin ada yang dah tau.Tapi tak pelah...nak kongsi jugak..heee :D Gambar ni saya ambil dari SINI.Boleh baca artikelnya di situ.Malas pulak nak cnp.  





2 comments:

Ummi Hanie said...

salam mysdear...

oh itu jaketnya...maksud d sebalik itu ??

MysDear said...

w'ssalam Hanie..cuba klik DI SINI.ada artikelnya.. :)



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.