Saturday, September 25, 2010

Jemu

Gambar ihsan Google


Sejak dua menjak ni, perasaan jemu mula menyinggah di hati.Kadang-kadang tak tau nak tulis apa.Kebanyakan masa di blog hanya membuat blogwalking menjadi silent reader.Jika ada idea nak komen, ada lah tinggal komen. itu pun beberapa kerat jer.

Adakah blog ini akan menerima nasib yang sama seperti mukabuku? Wa'allahu'alam...semoga masih ada peluang lagi untuk menggali idea dan menukil kata-kata di blog ini...chaiyok2!

Wassalam...

4 comments:

Ummi Hanie said...

salam mysdear,

adakala mmg mcm tu..hanie dah kena byk kali tp alhmdllh blog ku itu dah mula aktif tahap ape ntah hanie pun xpasti..hehehhe ;p

just keep blogging n insyaAllah the mood will be stable

Sakinah said...

Assalamualaikum kak,

Memang macam tu..saya pun sejak dr blog pertama dah banyak kali rasa nak tutup blog..tp sampai skrg masih bertahan. tak tahulah nanti, sbb skrg pun ada rasa nak brhenti blogging jg..

blackcardomompods said...

dear,kadang2 memang cam tu...lama2 ada kejap perasan nk update..on off tp jgn closela..mana tau ada idea

MysDear said...

Ummie Hanie~ Salam Hanie...

Tu la pasal...rasa blackout jer bila idea tak der.Terima kasih atas sokongan dari Hanie ye :)


sakinah~ Wa'alaikumsalam wbt sakinah..

Akak tengah bersabar jugak la ni...sebab kekadang idea ada ..nak tulis pulak tak reti.Harap sakinah pun bersabar ye :)


Bcp ~ betul tu ct.Idea on off pulak kekadang.Saya cuba nak bertahan.Sebenarnya sayang jugak rasa kt blog ni :)



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.