Tuesday, September 28, 2010

Award dari Lizahanum

Sebenarnya Award ni saya dapat bulan puasa yang lepas.Tak sempat nak buat satu entri mengenai award ni.Apapun terima kasih kepada Lizahanum kerana memberi saya award ni ye :) Blog beliau penuh dengan resepi masakan.Suka tengok dan resepi pun best-best.Opss..dapat award kena jawab tag la pulak...ok..nnt akak try jawab ye!






soalan-soalannya:

Apakah yang bermain di fikiran anda sekarang?
macam-macam ada yang bermain kat fikiran saya sekarang...salah satunya, nak masak apa pulak untuk esoknya..

Apakah nama samaran anda?
Mysdear, mai, mar, bu mai...

Siapakah orang yang kamu sayang?
1.Rasulullah saw
2.Suami
3.Anak-anak dan zuriat keturunanku..

Panggilan untuk si dia?
Abang atau babah

Hadiah yang anda impikan daripada seseorang istimewa?
Tiket pelancongan ke Bumi Anbiya dan mengerjakan umrah/ haji

Blog mana yang selalu anda lawat?
Blog yang rajin update


Tag 15 blogger...
(saya berikan award ni kepada sesiapa yang sudi menerimanya yang di dalam senarai follower saya  k :> )

 
 

No comments:



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.