Friday, June 4, 2010

Bila cuti sekolah menjelang tiba...

Esok dah bermula cuti sekolah.Hari ni adalah hari terakhir lah untuk penggal ni.Apabila cuti sekolah menjelang tiba banyak perkara di dalam kotak fikiran saya.

  • Bolehlah bercuti-cuti malaysia, refresh energy dan lari dari rutin kebiasaan.
  • Nak try resepi-resepi baru, lagipun dua pembantu chef sedang bercuti..boleh lah tolong-tolong cuci radas-radasnya nanti.
  • Harap-harap timbang badan x kan naik.
  • Tak yah nak menyental baju sekolah yang putih tu sementara waktu..hooray!
  • rumah akan bersepah, dan tak henti-henti nak mengemasnya.....
  • dan yang paling saya pasti, mulut saya ni tak berhenti2 nk bebel..dan jadi tarzan jap :P

8 comments:

blackcardomompods said...

dear,cuti sekolah ni smpi bila?july ada cuti sek tak?

MysDear said...

bcp~ diorang cuti sampai 20 june..21 june tu balik sekolah semula....july rasanya xder kot..tapi september ader.Nak balik m'sia ker?

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

kak, fiza jadi tarzan tak yah tunggu cuti sekolah. hari sekolah pun mmg dah jadi tarzan....

MysDear said...

hehehe...akak ingat akak sorang je yg jd tarzan...rupanya ade geng ye..:D

Sakinah said...

Salam,

lucu point yg last tu. ada lagi rupanya tarzan..hihihi..

MysDear said...

w'salam..nk wat cmner...jadi Tarzan tu x dapat nak elak..hehe..

blackcardomompods said...

kekeke dlm perancangan tp tiket lum beli lgi.huhuhu

MysDear said...

bcp ~ nak balik raya la nie ek...cepat2 lah beli tiket..hehehe



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.