Thursday, April 8, 2010

Award? Sandra Bullock?

Sebentar jer tadi, saya baru dapat satu pesanan ringkas daripada seseorang yg berbunyi "Salam kak, ada award utk akak di blog.Ambik tauu..mmmmuah!" hehehe..rupanya daripada adik kesayangan yang saya kenali di internet.Baiknya hati dia...terima kasih yer anis :) Dirimu sentiasa di kenang sampai bila-bila ..mmuahh jugak! ini award yang dia kasi :



hmm...Tapi apa kaitan dengan Sandra Bullock pulak? hehehe...jawapannya memang tak da kena mengena dengan saya tapi lebih kena mengena dengan Grammy Award :P


4 comments:

Jojoe said...

hehehe..tergelak2 anis bc entry akak neh..hehehe..tu arr..mentang2 sandra banyak menang award,trus sebut jer award akak ingat kat dia eh,..hehehe..apapun, hope u like it ..sebab memang site akak ni mcm terapi jiwa...COOOOOLLLLLL..... ;-)

MysDear said...

hehehe..TERRperasan sekejap jd sandra bullock.Actly my fav actress tuu..:D
akak ske sgt award tuu..time kasih ye anis.very touching.
site nie mmg tempat akak menterapikan diri.Kalau anis rasa cool kt sini...Alhamdulillah:)

Jojoe said...

mestila cool...sebab tu anis bg tu kat akak... hehehe... anis pun minat sandra tu tapi kesian sekarang dia ada krisis umahtangga..hmmm...

MysDear said...

kesian dier...tp die punya lakonan memang mantap.sebaris dgn pelakon lama yg akak kenal dlu.Mcm tom hank, tom cruise, tom n jerry...hehehe..:P



Sahl bin Abdullah berkata, " Tanda cintakan Allah adalah cintakan Al Quran.Tanda cintakan Al Quran adalah cintakan Nabi saw.Tanda cintakan Nabi saw adalah cintakan sunnah Baginda.Tanda cintakan Sunnah Rasul adalah cintakan Akhirat.Tanda cintakan Akhirat ialah tidak mencintai diri sendiri.Tanda tidak mencintai diri sendiri ialah membenci dunia.Dan tanda bencikan dunia adalah tidak mengambil daripada dunia melainkan kadar yang mencukupi untuk sara hidup.